پیام جناب آقای محسن مطلبی مدیرمحترم آموزش و پرورش منطقه 5به مناسبت فرارسیدن سالگرد ارتحال بنیانگذار انقلاب اسلامی و قیام 15 خرداد

پیام جناب آقای محسن مطلبی مدیر محترم به مناسبت فرارسیدن سالگرد ارتحال بنیانگذار انقلاب اسلامی و قیام 15 خرداد
به گزارش کارشناسی اطلاع رسانی و روابط عمومی منطقه 5 ، محسن مطلبی مدیر منطقه 5 ، سالروز عروج ملکوتی امام خمینی (ره) بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران و قیام 15 خرداد را تسلیت گفت.
متن پیام به این شرح است .
به نام خدا
چهاردهم خردادماه، یادآور عروج ملکوتی بزرگ مردی از تبار نور است که بر بلندای تاریخ سرود فتح و ظفر سر داد و امید را در دل ستم دیدگان خسته از ظلم و استعمار روشن کرد و آزادی و آزادگی را معنایی تازه بخشید و پانزدهم خرداد ۱۳۴۲ نقطه عطف تاریخ مقاومت و انقلاب مردم مسلمان ایران و منشا عزت و اقتدار امروز ایران اسلامی است.
بدون شک تجلیل و تکریم امام راحل عظیم الشأن و تعظیم شخصیت والای ایشان مایه انسجام ملت و ادای دین به همه ی کسانی است که طی سالیان طولانی در راه تحقق آرمان های انقلاب اسلامی جانفشانی نموده اند.
اینجانب ضمن ادای احترام به روح ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر قیام پانزده خرداد ، سالروز رحلت امام خمینی (ره) و شهادت یاران ایشان در فاجعه قیام خونین ۱۵ خرداد ۱۳۴۲ را به محضر مقدس منجی عالم بشریت حضرت ولیعصر(عج) و همکاران ارجمند فرهنگی بویژه فرهنگیان فرهیخته و دانش آموزان عزیز منطقه 5 ، تسلیت و تعزیت عرض می نمایم .
از درگاه پروردگار متعال مسألت دارم که ما را قدردان نعمت بزرگ انقلاب بگرداند و در حفظ و حراست از این امانت بزرگ و پاسداشت آرمان های بلند امام و شهدای انقلاب اسلامی یاری فرماید.
محسن مطلبی
مدیرآموزش و پرورش منطقه 5
 

 

;