پیام مدیر آموزش و پرورش منطقه ۵ در محکومیت جنایات اسرائیل در غزه و حمایت از مردم مظلوم فلسطین

پیام مدیر آموزش و پرورش منطقه ۵ در محکومیت جنایات اسرائیل در غزه و حمایت از مردم مظلوم فلسطین

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی و روابط عمومی منطقه ۵ ، محسن مطلبی مدیر آموزش و پرورش منطقه در پیامی با حمایت از مردم مظلوم فلسطین ، حمله رژیم غاصب صهیونیستی به بیمارستان غزه را محکوم کرد 
متن این پیام به شرح زیر است : 

             بِسمِ اللَّهِ الرَّحمنِ الرَّحیمِ

إِنَّ اللَّهَ یُحِبُّ الَّذینَ یُقاتِلونَ فی سَبیلِهِ صَفًّا کَأَنَّهُم بُنیانٌ مَرصوصٌ ﴿الصف ۴﴾

همانا خداوند دوست می‌دارد کسانی را که در راه او صف در صف جهاد می‌کنند و همچون بنایی ساخته‌شده از سرب ، استوار هستند. 

صحنه‌های درخشان مقاومت و ایستادگی ملت فلسطین و حضور میدانی، خودجوش و متکی بر اسلام، قدرت عظیمی را بر رگ‌های مسلمانان تزریق کرده است. غرش تند باد عظیم جبهه مقاومت و عملیات غرورآفرین و عزت‌بخش طوفان‌الاقصی که فقط شمه‌ای از قدرت جبهه مقاوت بوده است، نشان از آن دارد که با فتح قله فاصله کمی داریم و خستگی ممنوع است.

خوی درنده رژیم غاصب اسرائیل بار دیگر صحنه‌هایی دردناک و تاسف‌بار را در مقابل دیدگان جهانیان به تصویر کشیده است. صحنه‌هایی که وجدان‌های بیدار جهانیان را به قضاوت فرا می‌خواند تا برای تحقق حقوق طبیعی ملتی ستم‌دیده که ده‌ها سال تحت ظلم و جور و زیر شکنجه غاصبان صهیونیست کودک‌کش و حامیان جلّادش در راُس آنها آمریکا و انگلیس هستند، سکوت نکنند.

آموزش و پرورش منطقه ۵ تهران این اقدامات سخیف و ضد حقوق بشر رژیم جعلی صهیونیستی را که خلاف کنوانسیون بین المللی و نیز خلاف فطرت پاک تمامی انسان های آزاده جهان است، قویا محکوم می نماید و اعلام میدارد که خون های به ناحق ریخته شده مظلومین یقیناً نقطه پایان اضمحلال و فروپاشی رژیم غاصب صهیونیستی است و انتظار می رود که جامعه جهانی بویژه سازمان ملل متحد و شورای امنیت به مسئولیت بین‌المللی خود در بررسی سریع ابعاد این جنایت جنگی و پیگرد قانونی جنایتکاران صهیونیست، عمل نمایند.

         محسن مطلبی 
مدیر آموزش و پرورش منطقه ۵ تهران

;