جناب آقای دکتر مطلبی مدیر آموزش و پرورش منطقه ۵ شهر تهران به مناسبت فرا رسیدن سالروز میلاد پیامبر اولوالعزم حضرت عیسی مسیح (ع) پیام تبریک صادر کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی و روابط عمومی، محسن مطلبی مدیر آموزش و پرورش منطقه ۵ شهر تهران به مناسبت فرا رسیدن سالروز میلاد پیامبر اولوالعزم حضرت عیسی مسیح (ع) پیام تبریک صادر کرد. متن این پیام به شرح زیر است .  

بسم الله الرحمن الرحیم

عیسی مسیح (ع) پیامبر مهربانی و سمبل صبر و شکیبایی است. به فرموده قرآن کریم: «انّما المَسیحُ عیسی ابنُ مَریَمَ رَسُولُ اللهِ وَ کَلِمَتُهُ...» او فرزند حضرت مریم است که افتخار پیام‌آوری خداوند و منزلت کلام ربوبیت را یافته است. بی‌شک نقش بعثت و هدایت انبیای الهی در نظام هستی، به ویژه در سلامت و غنای زندگی بشر بی‌همتاست. رواج پیام ربانی عدالت، صلح و برابری حضرت عیسی بن مریم (ع) در جهان و پیروی بخش اعظمی از انسان‌های روی زمین از تعالیم راستین ایشان به عنوان یکی از بزرگ‌ترین ادیان الهی شناخته شده، نشانه بزرگی از اصالت و شکوه رسالت آن حضرت است. بدیهی است تاثیر شگرف آن پیام به صورت اصلاح امور عالم، عبودیت خداهمچنین دوری انسان از ظلم، گناه، عصیان و سرکشی در همه زمان‌ها جاری بوده و مخاطب آن هم بشریت در گذشته ، حال و آینده است. اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره رزمندگان، جانبازان و شهیدان والامقام مسیحی، خجسته میلاد فرخنده حضرت مسیح (ع) پیام آور صلح و مهربانی را خدمت کلیه هموطنان و همشهریان گرامی مسیحی تبریک و تهنیت عرض نموده ، امید دارد با بهره مندی از تعالیم ارزشمند حضرت عیسی مسیح (ع) و سیره و سلوک آن حضرت بتوانیم در ایجاد جهانی سرشار از صلح و آرامش بیش از پیش توفیق یابیم.

محسن مطلبی

مدیر آموزش و پرورش منطقه ۵ تهران

;