جناب آقای دکتر مطلبی مدیر آموزش و پرورش منطقه ۵ شهر تهران در پیامی شهادت سردار سید رضی موسوی در حمله موشکی رژیم جنایت‌کار صهیونیستی به دمشق را تسلیت گفت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی و روابط عمومی ، محسن مطلبی مدیر آموزش و پرورش منطقه ۵ شهر تهران در پیامی شهادت سردار سید رضی موسوی در حمله موشکی رژیم جنایت‌کار صهیونیستی به دمشق را تسلیت گفت و پیامی به شرح زیر صادر کرد.

بسم الله الرحمن الرحیم

مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَی نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا (سوره احزاب آیه ۲۳) برخی از مؤمنان، بزرگمردانی هستند که به عهد و پیمانی که با خدا بستند وفا کردند و بر آن عهد ایستادگی کردند تا در راه خدا شهید شدند و برخی به انتظار فیض شهادت مقاومت کرده و عهد خود را تغییر ندادند. بار دیگر دست خبیث‌ترین شیطان روزگار، آمریکای جنایتکار و رژیم اشغالگر صهیونیستی از آستین ناپاکش خارج شد و جنایتی دیگر را رقم زد و سردار دلاور اسلام "سید رضی موسوی را که یکی از فرماندهان جبهه مقاومت و ایثار و از مستشاران نظامی باسابقه سپاه در سوریه بود را به شهادت رساند. بی‌شک اجر و پاداش سال‌ها رشادت و تلاش بی‌ریا و صادقانه این شهید عزیز و مجاهد از ابتدای انقلاب پرشکوه اسلامی و دوران دفاع مقدس تاکنون در دفاع از حرمین شریفین آل‌الله و امنیت پایدار ایران اسلامی چیزی جز شهادت و پیوستن به سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام و همرزمان و همسنگران شهیدش از جمله یار دیرینش حاج قاسم سلیمانی نبود. اینجانب ضمن عرض تبریک و تسلیت به پیشگاه حضرت بقیه الله الاعظم (عج)، مقام معظم رهبری، فرماندهان و رزمندگان جبهه مقاومت، ملت شریف ایران و خانواده بزرگوار ایشان، امیدوارم روح بلند شهید سید رضی موسوی در جوار ارواح طیبه شهدا قرین الطاف الهی قرار گیرد.

محسن مطلبی مدیر آموزش و پرورش منطقه ۵ تهران

🆔 http://B2n.ir/aminsch

;