جناب آقای مطلبی مدیر آموزش و پرورش منطقه ۵ تهران در پی شهادت دانشجو معلم منطقه ۵ شهیده فائزه رحیمی پیام تسلیت صادر کرد .

جناب آقای مطلبی مدیر آموزش و پرورش منطقه ۵ تهران در پی شهادت دانشجو معلم منطقه ۵ شهیده فائزه رحیمی پیام تسلیت صادر کرد .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش منطقه ۵ متن این پیام به شرح زیر است :

بسم رب الشهداء و الصدیقین

شهادت جمع کثیری از مردم پاک و مومن سرزمینمان در حادثه خونبار تروریستی کرمان، دل‌ها را داغدار و جان‌ها را مکدر کرد. در این میان، شهادت دانشجومعلم عزیز منطقه ۵ تهران ، فائزه رحیمی (ورودی سال ۱۴۰۰ رشته مشاوره - گرایش امور تربیتی) که همچون سایر علاقه‌مندان به ساحت حضرت صدیقه طاهره(س) برای بزرگداشت شهید سردار حاج قاسم سلیمانی به کرمان رفته بود، خانواده آموزش و پرورش را دوچندان داغدار کرد. اینجانب ضمن محکومیت این اقدام تروریستی و تاکید بر به کیفر رساندن این تروریستهای وابسته به استکبار جهانی و آرزوی بهبودی و عافیت برای مجروحان، شهادت جانسوز دانشجو معلم خانم فائزه رحیمی را به پدر ، مادر و خانواده این شهیده عزیز و همچنین خاصه جامعه ی فرهنگیان منطقه ۵ ، تسلیت عرض نموده و برای آن شهیده ی والامقام در ایام ولادت ام ابیها، حضرت صدیقه طاهره(س) از خداوند متعال طلب رحمت و رضوان الهی و برای بازماندگان معزز، صبر و شکیبایی مسألت می‌نمایم.

محسن مطلبی

مدیر آموزش و پرورش منطقه ۵ تهران

;