بیانیه وزارت آموزش و پرورش به مناسبت انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی

بیانیه وزارت آموزش و پرورش به مناسبت انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی

🔹وزارت آموزش و پرورش در بیانیه خود، از تمامی هم‌وطنان عزیز دعوت می‌کند برای ایرانی مقتدر و پیشرفته، امنیتی پایدار و مدارسی قوی،روز ۱۱ اسفند، باحضوری پرشور و با نشاط، صندوق ای اخذ رأی را در مقابل چشم جهانیان به صحنه اقتدار ایران عزیز تبدیل کنند. به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، متن بیانیه به شرح زیر است:

نظام تعلیم و تربیت کشور به عنوان نهادی اجتماعی و فرهنگی در آستانه تحولاتی بزرگ قرار دارد. این تحولات که با هدایت و تاکید رهبر حکیم و فرزانه انقلاب بر اجرایی‌سازی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش از ابتدای دولت مردمی سیزدهم آغاز گردیده، نویدبخش تغییراتی مثبت و عمیق در موضوعاتی مهم همچون عدالت آموزشی، شان و منزلت معلمان عزیز، ارتقاء سطح علمی کشور، اهتمام به امر تربیت و بازگشت به مدرسه است. تحقق کامل این اهداف متعالی  پشتوانه ای قوی، همتی بلند و اراده‌ای استوار می طلبد. وجود مجلسی قوی از مهم‌ترین پشتوانه‌های این گام بزرگ، محسوب می شود، چرا که اجرای کامل سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، در گرو تصویب قوانینی کارآمد و تحول‌آفرین است. مجلس قوی زمانی شکل خواهد گرفت که مردم از امتیاز خود برای تعیین سرنوشت کشور استفاده کنند و انتخاباتی پرشور و قدرتمند را پدید آورند. بر این اساس وزارت آموزش و پرورش به عنوان دستگاه امین مردم، از تمامی هم‌وطنان عزیز دعوت می‌کند برای ایرانی مقتدر و پیشرفته، امنیتی پایدار و مدارسی قوی،روز ۱۱ اسفند، باحضوری پرشور و با نشاط،  صندوقهای اخذ رأی را در مقابل چشم جهانیان به صحنه اقتدار ایران عزیز تبدیل کنند.

‏روز یازدهم اسفند، اولیا دلسوز و آگاه ودانش آموزان رأی اولی پرشور و فهیم، دوشادوش معلمان فرهیخته ایران عزیز  دعوت مقام معظم رهبری را اجابت خواهند کرد و برای ایرانی مقتدر و پیشرفته، امنیتی پایدار و آینده فرزندان خود  حماسه‌ای دیگر خواهند آفرید و بار دیگر دشمنان ایران عزیز را ناکام و ناامید خواهند ساخت .

;