اطلاعیه ثبت نام در پنجمین دوره جشنواره علمی پژوهشی پژوهش سراهای دانش آموزی

🟢 اطلاعیه ثبت نام در پنجمین دوره جشنواره علمی پژوهشی پژوهش سراهای دانش آموزی

🔴 به اطلاع دانش آموزان علاقه مند به ثبت نام در پنجمین دوره جشنواره علمی پژوهشی پژوهش سراهای دانش آموزی می رساند برای ثبت نام در گرایش های مختلف مسابقات دوازده گانه این رویداد می توانند از تاریخ 1403/1/14 تا تاریخ 1403/02/6  با مراجعه حضوری به پژوهش سرای دانش آموزی منطقه محل تحصیل خود، با تحویل نمون برگ شماره 1 ثبت نام ( مندرج در شیوه نامه های اختصاصی هر گرایش) نام کاربری و گذرواژه ورود به سامانه ثبت نام به آدرس "src.apasoft.ir" ، را دریافت و نسبت به ثبت نام انفرادی یا گروهی بر اساس ضوابط هر گرایش جشنواره در این سامانه اقدام نمایند.

📌تذکر1: ثبت نام در جشنواره صرفا با استفاده از نام کاربری و گذرواژه دریافتی، توسط دانش آموزان در سامانه "src.apasoft.ir" انجام می شود. با توجه به اینکه پیگیری امور مربوط به بارگذاری آثار، اعلام نتایج، رفع نواقص ثبت نام و ... نیز از طریق همین سامانه امکان پذیر است، ضروری است دانش‌آموزان محترم از نام کاربری و گذرواژه تخصیص یافته برای ورود به پروفایل کاربری تا پایان زمان برگزاری جشنواره، به دقت نگهداری نمایند.

📌تذکر2: ثبت نام گروهی فقط توسط سرگروه تیم انجام می گردد. برای اینکار ضروری است تمامی اعضای گروه پس از دریافت نام کاربری شخصی خود از مدیر محترم پژوهش سرا و ورود حداقل یکبار به سامانه، نسبت به فعال سازی صفحه شخصی خود اقدام نمایند.

🇮🇷کانال جشنواره علمی پژوهشی @srcfestival

لوکیشن پژوهش سرای دانش آموزی جوان منطقه 5 تهران :
آدرس پژوهش سرای دانش آموزی جوان (منطقه۵):
تهران، بزرگراه علامه جعفری، گل نسترن( محله اندیشه - جوانمردان) تلفن: ۴۴۱۶۷۹۰۱
;