جناب آقای مطلبی، مدیر آموزش و پرورش منطقه ۵ ، به مناسبت ۲۰ فروردین سالروز شهادت سید مرتضی آوینی  و روز هنر انقلاب اسلامی پیامی را صادر نمود.

✅ جناب آقای مطلبی، مدیر آموزش و پرورش منطقه ۵ ، به مناسبت ۲۰ فروردین سالروز شهادت سید مرتضی آوینی  و روز هنر انقلاب اسلامی پیامی را صادر نمود.

🔹به گزارش پایگاه اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش منطقه ۵، متن پیام به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم مفاهیم بلند و آرایش کلمات سید مرتضی آوینی انسان را ترغیب می کند که آنها را ثبت کند تا  همیشه جلوی چشمانش باشد اینجاست که پی می بریم چرا شهید سید مرتضی آوینی سید شهیدان اهل قلم نام گرفت و اینکه چرا هنر سرمایه بزرگ تمدن بشری است و بدون نقش آفرینی هنرمندان هیچ امیدی به رشد و تعالی و ارزش مداری انسان نیست. 20 فروردین ماه یادآورسالروز شهادت هنرمند متعهد انقلاب اسلامی، راوی رشادت ها و شجاعت های رزمندگان دفاع مقدس و شهیدان وطن، سیدمرتضی آوینی است که تمام لحظه های عمر با برکت خود را به ویژه پس از انقلاب اسلامی، در مسیر به فعلیت رساندن ارزش ها و احکام اسلامی در قالب هنر صرف کرد و به حق در این راه خدمات ارزنده کم نظیری را در عرصه های گوناگون و گسترده هنر و اندیشه از خود به یادگار گذاشت. از این رو سالروز شهادت این هنرمند فرزانه، به عنوان روز هنر انقلاب اسلامی نامیده شد. اینجانب این روز را به همه مردم وجامعه فرهنگیان به ویژه خانواده های معظم و معزز شهدا و ایثارگران تبریک و تسلیت عرض نموده وعلو درجات این شهید متعهد و هنرمند را از درگاه خدای متعال خواستارم.          

                   محسن مطلبی             

مدیر آموزش و پرورش منطقه ۵

;